Sidor

fredag 26 november 2010

Adventskalender + utmaning

Snart blir det dags att börja öppna lukkorna på adventskalendern.
Få se vad tomten gömt bakom luckorna?
Jag önskar er alla en riktigt stämningsfull första advent!

Har också fått en utmaning av Sanne med bloggen Så Vitt Jag Vet:
fyra TV-program , fyra saker jag gjort idag ,
fyra saker på önskelistan ,fyra saker jag hatar, fyra som jag utmanar

Nu blev det svårt, vet inte vem jag
törs utmana..

Men favorit TV-programmen är Tila, Strömsö,
lisäarvoa asunnolle (på Liv) och Tanssii tähtien kanssa.
Idag har jag städat, fotat, promenerat flera km i
den kalla blåsten och kylan och brännt ljus.
På önskelistan finns ett soffbord i allmogestil, helst
äkta gammalt, en romantisk skarf och tunika samt en 
ny dator! Brukar inte öda energi på att
hata saker eller personer..

Tack för utmaningen! Jag hittar dock inte
på vem jag kunde utmana denna gång..


1 kommentar:

Så Vitt Jag Vet sa...

Du var snabb! Tänk att det sista var det svåraste. Tänker oxå precis sådär!
Kraam och ha det bra!
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...