Sidor

lördag 11 december 2010

Julshopping


Idag åkte jag med mina kolleger
Monika och Sanne
(med bloggen så vitt jag vet) på
julshopping
till Gamla stan i Borgå.

Det snöade och staden var 
otroligt vacker med
sina juldekorationer.

Julstämningen var fantastisk
och fina fynd gjorde vi också.

Vi besökte Borgå gamla järnhandel...



... och i samma hus fanns också
en ljuvlig inredningsaffär som
heter Jean Vernet.

Att besöka Våga-butiken
hade jag redan väntat
otåligt på ...
... och där hittade jag bl.a.
den här ljuvliga
skarfen.

Tack Monika och Sanne
för den jätte trevliga
shoppingdagen i Borgå!

hälsn. Tini

3 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack själv! Var nog ganska snöig hemfärd, men jag förstår att ni klarade er väl.Nya datorn fungerar bra ser jag!!
Bilderna är ju super fina!
Kraam
Sanne

Melle sa...

Oj det är du! Funderade vem av Sannes kolleger som också bloggar :) nu fick jag en ny blogg att följa! Roligt att ni varit till Borgå!

Tinis vita hem sa...

Hej
Roligt att du hittade min blogg, hjärtligt välkommen att titta in :)
hälsn. Tini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...