Sidor

måndag 9 april 2012

Lite av varje

Idag tänkte jag visa er lite saker
som jag sytt eller pysslat
på sistone ..
.. en påse att ha t.ex. som krukpåse ..
.. en liten axelremsväska med vintagebild
och spets ..
.. och samma bild som jag fäst med
decoupagelack på en zinkask.
Bilden härstammar från ett kort som jag
köpt på loppis och fotat :)
***
Tusen tack för era hälsningar :))

Jag önskar mina nya följare
hjärtligt välkommen, hoppas ni trivs
och finner inspiration :D

Toivotan uudet lukijani
sydämellisesti tervetulleiksi,
toivottavasti viihdytte
ja saatte inspiraatiota :D

kram Tini
Du kommer till utlottningen HÄR.

6 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Vad mycket fint du har gjort. Kul att du är med i min utlottning. Ha en fin Annandag Påsk.
Kram Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Så mycket fint du har .
Ha en bra dag
Kram Rosa

Tinas bo sa...

Vad flitig du varit!
Såå mycket fina saker.. :)

Kram Tina

Puumuli sa...

Söta grejer! Ha en fin måndag!

Kram
Sari från Puumuli

Anonym sa...

Så fina saker du har gjort...

Kram Birgitta

Så Vitt Jag Vet sa...

Zinkasken blev charmig ! Vi syns i morgon!
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...