Sidor

lördag 23 november 2013

Ny krans till dörren

Igår åkte jag hem via loppis
för att se om en tröja jag sett där tidigare fanns kvar.
Det gjorde den förstås inte ..
.. men i stället hittade jag den här ljuvliga kransen :)
Jag har länge letat efter en krans till ytterdörren
och nu hittade jag en som är precis i min smak -
med grenar, kottar,  barkstjärnor och lite silverglitter :)
Här hänger den nu och jag är så glad
att jag målade dörren vit på sommaren.
Tidigare var dörren i furu som lackerats och
lackytan blir ju gul och ful med tiden.
Så här såg dörren ut innan ..
enorm skillnad eller hur :))
*
Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg!
Tusen tack för kommentarerna
till mina stjärnor :D
kram Tini
*
 Till utlottningen
kommer du HÄR

7 kommentarer:

Pieni Lintu sa...

Ovi näyttää nyt niin upealta!

House and Garden by Bia sa...

Vad roligt att du hittade en krans som passar perfekt till ytterdörren !!!!
Jag har några idéer på att göra en egen julkrans....men jag har några konstgjorda också i värsta fall, hihi....
Kram bia

MINA TVÅ HEM sa...

Enorm skillnad, jag vill också måla vår dörr vit, gillar inte alls den färgen vi har.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

AnniK sa...

Haaveilen valkoisesta ulko-ovesta!
kaunis kranssi ja sopii hyvin tuohon valkeaan oveen. Mukavaa illanjatkoa!

Anonym sa...

Så kempe fin den kransen var.)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Så Vitt Jag Vet sa...

Synd att tröja inte var kvar, men tur hade du då du hittade kransen. Den passar perfekt till din fina dörr.
Kraam
Sanne

Sofia sa...

Ja det var verkligen skillnad! =) Kransen är jätte fin och vintrigt krispig.... =)
Kramis Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...