Sidor

fredag 2 maj 2014

Impulsköp i grått

Det är konstigt hur man kan snöa
in på en viss färg.
Just nu är det grått som gäller hos mig.
När jag besökte Bauhaus för att köpa
en ny stråmatta till ingången,
fick jag syn på den här vackra saken
med fint marockanskt mönster  ...  i grått.
Eftersom lyktan också hade ett bra pris - 11,95 e,
så fick den följa med :)
Här står den nu på nattduksbordet
i sovrummet.
Egentligen hade tänkt ha den ute,
men få se om jag nämns sätta ut den.
Kanske till hösten .. ;)
Förändringens vindar blåser i sovrummet och
jag håller fortsättningsvis på att skala av.
Få se hur det här ska sluta ... ;)
Jag visar flera bilder framöver.
***
Nu önskar jag er alla
en riktigt fin helg!
Tack för alla trevliga kommentarer!
*
kram Tini

4 kommentarer:

Loppisälskare sa...

Underbar! En sådan där sak som bara är så svår att motstå. Pryder sin plats.

Choices by Annie sa...

Härligt när man hittar något man gillar.
Önskar dig en fin dag
Kram
Annie

House and Garden by Bia sa...

Här skulle det nog också behövas skalas av lite,hehe....jag har tagit mycket ut till loppisen, men det märks inte i hemmet, haha...få se hur det här slutar också ;))..
Ha en fin helg!
Kram bia

AnniK sa...

Upea lyhty!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...