Sidor

lördag 18 juli 2015

Tassel och nya sommarblommor

En stor tofs pryder nu
byrån i vardagsrummet.
Tofsen köpte jag från en
handarbetsaffär när vi besökte Tallinn.

Penséerna som jag planterade på våren
var nu helt skräpiga, så
det var dags att sätta nya
sommarblommor.
Den här tiden på sommaren finns
det inte mera så stort utbud på
sommarblommor,
så det fick bli det som fanns
dvs. Flitiga Lisa
och Lobelia.
Bättre än tidigare blev det iaf ;)
Idag skiner solen, så nu gäller det att
njuta av den vackra sommardagen :)
Jag önskar er alla en
riktigt skön helg!
*
kram Tini

 

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Fin tassel du fått tag på ;))....passar perfekt på skåpdörren.
Tänker inte köpa mer sommarblommor...har helt tappat lusten på att fixa mer på uteplatsen...just nu öser regnet ner här, och jag läste precis i morgontidningen att sommaren nog kommer att fortsätta så här ;((...himla tur att vi bokat en resa till Side i aug....lite sommar vill jag allt ha...vintern är så lång och mörk...
Trevlig helg!
Kram bia

Så Vitt Jag Vet sa...

Tofsen är så skimrande, härligt! Här blir det gymnaestrada idag..
Ha det bra!
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Kaunis koriste sopii hyvin vanhan kaapin oveen. Kesäkukkia joudun minäkin loman päätyttyä uusimaan. Kaunista on! Mukavaa viikonloppua :)

MINA TVÅ HEM sa...

Fina blommor för dom kan man ju inte vara utan!
Och vilken tassel, Maria skulle säkert gilla den :)
Ha det så bra!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...