Sidor

tisdag 13 september 2011

Flower ..

"Let me have a little place
where I can just dream."
Den här lilla stolen med den söta texten
hittade jag på loppis en gång.
Min fina vita amaryllis från förra julen
grävde jag upp och tog in.
Hade planterat den i blomrabatten
över sommaren och hoppas nu på
att den skall växa och blomma på nytt.
Fina rötter har den iaf, men jag läste ju först nu
hur man egentligen borde ha gjort,
så få se om det blir till nånting :)
***
Ha en fin fortsättning på veckan!
kram Tini
(Dottern min upplyste mig om
att det är 70 dagar kvar till jul!)




7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vilken söt stol med jättesöt text på.Nara så fin.Underbar ängel......Ha en fin tisdag.Kram Rita ♥

Livet på Vestergård sa...

Vilken söt stol! Jag tycker det är så fint med texter.
Hoppas att du får dina amaryllis att växa och blomma igen.
Kram Kicki

Vit dröm sa...

Underbart söt liten stol! Vilket fynd!
Ha en fin dag!
Kramar Anna

I MIN VITA VÄRLD sa...

Hej!! Jättesöt liten stol. Du har en sak att hämta hos mig!! Kramkram Anetthe

Tinas bo sa...

Ja den stolen skulle jag behöva nu....
Jättefin!

Kramis Tina

Så Vitt Jag Vet sa...

Inte är det så länge till jul nu mera!!!
Kraam
Sanne

Anna sa...

men du ! Vilken gullig stol. De va ett riktigt loppisfynd. Hoppas du får en toppenkväll.
Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...