Sidor

fredag 1 november 2013

November moodboard

Moodboard är veckans tema
hos Fabriken.

Min moodboard består av saker
som jag gillar just nu -
lärkgrenar, kottar, naturfärger -
höstligt och lite jul oxå :)
 Hjärtat i metall, ljusstaken, de randiga julbollarna, stjärnbollarna
och skålen kommer alla från Wanilla Rose.
***
Tänk att vi redan är inne i november!
Det är inte helt klokt hur fort dagarna går.
Den mörkaste tiden är här och
det blir svårt att ta bra bilder till bloggen.
Man får småningom oxå börja tänka på
julpyssel och pynt :)
*
  Ett varmt tack för kommentarerna
till mitt föregående inlägg :D
Ha en fin alla helgons dag
och en skön helg!
kram Tini
*
ps. Delta gärna i utlottningen
av de fina inredningsböckerna
Wanilla Country Chic och Wanilla Brocante Chic
genom att klicka HÄR.
Utlottningen pågår t.o.m. 30.11.2013.


4 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

smög in för att kolla om jag haft turen i tävlingen, men märkte nu att den pågår till 30.11. hastade mig med en månad :)
Du ska ha ett trevligt veckoslut och tack för hälsningar i bloggen ;)
~M~

AnniK sa...

Kauniita tunnelmakuvia! Leppoisaa lauantaita :)

House and Garden by Bia sa...

Gillar också lärkgrenar...och färgkombinationen du visar är jättefin tycker jag ;))...önskar dej en fin lördag och söndag....
kram bia

STENLYCKA sa...

Gillar allt som du visar på dina bilder, tycker julkulorna är så vackra!
Ha en fin helg!
Kram Raina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...