Sidor

måndag 28 april 2014

Från Wanilla Rose

I torsdags besökte jag slutförsäljningen
och köpte bl.a. de här fina muggarna
från Bloomingville.
Fyra stycken blev det med bokstäver
som bildar texten xmas.
Inte riktigt aktuellt just nu förstås :)
Det fina ägget som beklätts med
pärlhönsfjädrar följde oxå med.
Den här korgen föll jag för direkt,
fastän jag inte ännu vet var jag ska ha den.
För tillfället förvarar jag toapapper i den.
Ägg i naturfärger och -material gillas :)
***
Nu önskar ja er alla
en riktigt god fortsättning
på veckan!
Tack för att ni tittar in
och för alla trevliga kommentarer :D
*
kram Tini







2 kommentarer:

AnniK sa...

Kauniita juttuja olet ostanut! Harmi etten ennätä tuonne aleen kiireiltäni. Ihana kauppa ja ikävää että lopettavat :(

Sofia sa...

Oh! den där korgen gillar jag också!!! har nog snöat in lite på korgar måste erkännas.. =)
Kramis Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...