Sidor

måndag 30 juni 2014

Mattfunderingar och reafynd

Jag har länge letat efter en ny matta
till vardagsrummet.
 Den här mattan hittade jag hos Asko och
det roliga med mattan är att den är
mörkgrå på ena sidan ..
.. och ljusgrå på den andra.
Passligt neutral, men ger ändå möjliget
till lite ombyte.
Men jag är ändå inte
helt säker om det här är den rätta mattan.
Den mörka sidan är ganska blå-grå och
då borde gardinerna bytas ut ..
Så är jag ju oxå lite frestad av
den här populära mattan från Anttila (Anno Pandora).

 

Vi får se hur det blir ;)
*
De blå-randiga sittdynorna med stjärnor på
är från Hemtex ..
 .. och den grå pläden i hel bomull likaså.
Pläden hade kostat 44,95 e och var först nedsatt
till 19,95 e och så fick man ännu -30 %,
så det blev bara en tia kvar att betala :)
Plädar och yllestrumpor ser ut att
behövas denna kyliga sommar!
***
Andra semesterveckan börjar
och i morgon är vi redan inne i  juli!
Nu skulle nog solen och värmen
få infinna sig :)
Jag önskar er alla en riktigt fin
början på den nya veckan!
*
kram Tini
 Här är en bild med den gamla mattan,
som jag nog oxå ännu gillar ..

4 kommentarer:

AnniK sa...

Itse pidän enemmän vaaleista matoista silloin huoneen tunnelma pysyy jotenkin raikkaampana. Anttilan Anno matto voisi sopia sinun olohuoneeseesi hyvin, Mukavaa maanantaita!

House and Garden by Bia sa...

Mattorna var fina och passar bra i rummet, vem du än väljer...enl.mej iaf ;).....så trivsamt du verkar ha i rummet ;).
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Dom var jättefina och passar bra
kram Rosa

Mee and Molly sa...

Va fint du har det, och alla mattor du visat passar enligt mig.
Och va härligt med alla fönster som släpper in ljuset Kramen MM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...