Sidor

lördag 16 augusti 2014

Höstplantering

Nu börjar det nog kännas att
hösten snart är här.
Regn och sol har vi haft om vartannat idag
och temperaturen har sjunkit så mycket,
att det blev dags att sätta på värmen igen.
Sommarblommorna börjar dra på sista versen,
så idag planterade jag de första
höstblommorna.
 En fuchsia och lite ljung fick det bli :)
Idag har jag också städat i skåpen,
tagit fram höstkläder och
samlat ihop saker att sälja
på loppis i morgon :)
***
Jag önskar er alla
en riktigt skön söndag!
*
kram Tini



3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åh nej jag vill inte tänka höst ännu...jag har sett att det kommer att bli betydligt svalare framöver, men jag vill inte att det ska bli höst. Vilka fina planteringar med (höst-)blommor du har gjort. Ha det bar!
Kram,
Regina

House and Garden by Bia sa...

Nej inte höst, men så är det nog...hoppas att sommaren dröjer sej kvar ett tag till...
Kram bia

AnniK sa...

Kauniit syksyiset istutukset!
Mukavaa viikonalkua :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...