Sidor

tisdag 26 april 2016

Retrolampa

Jag behövde en taklampa till hallen
och hittade den här gamla
lampan på loppis.
Jag tänkte att lampans messingfärg skulle
passa bra med dörrhandtagen i hallen.
Innan lampan var uppsatt
fick jag leka elmontör .. 
 .. och efter många om och men
fick jag äntligen allt rätt kopplat och ..
..  glädjen var stor när lampan
lyste :D
Jag tycker det är svårt att välja lampor och
när lampan väl var uppsatt, så insåg jag
att den nog ändå inte riktigt var
i min smak.
Men den får nu hänga kvar tills jag hittar
en bättre ..
Jag tar gärna emot tips på
lampor som kunde passa i min hall :))
***
Tack för kommentarerna till
sovrumstapeten :D
Ha en riktigt god fortsättning på
veckan!
*
kram Tini

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jag tycker lampan blev bra...men det måste ju kännas rätt...jag har gjort
många misstag jag, haha...men det ordnar sej alltid ;))
Idag har jag shoppat lite till mitt kommande växthus...lämnade tillbaka oliv trädet jag köpte i torsdags på Blomsterlandet...bladen bara rasade av den. Inte alls kul, så jag fick pengarna tillbaka...ska nog köpa ett citrusträd i stället och ställa in i växthuset i sommar...
Kram bia

AnniK sa...

Kaunis!

Erikslundsliv sa...

Det är kul med lampor, men också svårt att hitta rätt lampa på rätt plats. Din lampa är fin, men kanske ännu finare över ett bord?
Rätt vad det är så hittar du nog rätt belysning till din hall och då känner du det direkt. Så brukar det vara för mig!
Ha det fint!
Kram, Ann

Så Vitt Jag Vet sa...

Bra jobbat! Jo det är nog super svårt med lampor, men visst sitter den lampan riktigt fint!
kraam
Sanne

Väkertäjä sa...

Hieno lamppu ja hyvin sopii tilaansa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...