Nu har jag städat i klädskåpet
och tänkte prova på en liten Bloppis :)
Kofta från Cream i gammelrosa färg,
som jag använt 1-2 ggr.
stl L
25 e + postavg.
Klänning Cream stl. 42, oanvänd
30 e + postavg.
Svart kofta från Kaffe stl. M
50 % bomull, 50 % acryl
oanvänd
20 e + postavg.
*
Om du är intresserad av något,
så är det bara att kommentera till inlägget
eller maila mig på:
tinisvitahemblogspot@hotmail.fi
***
Ha en riktigt fin
fortsättning på veckan!
kram Tini


