.. denna lördag i mars,
då vintern kom tillbaka :)
Det kändes nog konstigt att titta ut i morse,
när vi över en natt gick från nästan bar mark till full vinter,
men det lär nog inte vara så länge :)
I inredningen har det inte skett så mycket på sistone,
så jag visar lite blandade bilder som jag tog idag ..
Den gamla Favorit köksvågen har jag inte visat
så ofta på bloggen ..
.. och den lite annorlunda soppskålen
har jag köpt på ett loppis i Rovaniemi
för nästan 20 år sedan.
Den lilla rakspegeln är från Fågel blå :)
Men nu blir det dags att dra på sig kläderna
och gå ut och skotta snö :)
***
Tack för kommentarerna och
hälsningarna :D
Ha en riktigt fin helg!
*
kram Tini


















