Sidor

måndag 3 januari 2011

Utlottning

Har nu bloggat i drygt två månader
och haft över 1000 besök :)
Vill tacka er alla som tittat in
och ordnar min första 
utlottning.

Priset är något jag själv "designat" och sytt.
En tygpåse för bomullskompretter!

Tycker att plastpåsar är så fula och
fick då idén att sy en
tygpåse för bomullen.

Påsen är i beige bomullstyg med broderad text
Cotton Wool
(Bomullen och annan rekvisita, som
syns på bilderna ingår inte i vinsten.) 
Genom att lämna en kommentar deltar du
med en lott.
Om du också länkar till min blogg,
får du en lott till.
Utlottningen pågår t.o.m.
16.1.2011

Lycka till!
ö. Tini

28 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Jipii jag vill vara med och länkar förståss !
Kraam
Sanne

Anonym sa...

hade passat fint hos mej;)
dojjan74@hotmail.com

Viktoria sa...

Hej! Vilken trevlig blogg du har! Grattis till det höga läsarantalet! Självklart vill även jag vara med och tävla :) Kram Viktoria

Anonym sa...

Ihana blogi, täältä saa itsellekin hyviä ideoita.

Erja S

Louise sa...

Javisst vill jag vara med om den fina tävlingen! Du har gjort ett jättefint och snyggt arbete. Jag länkar också förstås!

Anonym sa...

Vilken bra idé!! Håller med om att påsarna är trista.
Grattis till alla läsare och en trevlig blogg!!!
Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Britt

britt.jonesig@telia.com

Kajsa sa...

Vilken fiffig ide'!! Den vill jag gärna vinna! Länkar till dej i min blogg! Ha det bra!

Auli sa...

Minäkin olen mukanam mielelläni. Kiva oli tutustua blogiisi, jonne tulin Sannen blogista!
Hyvää kevään odotusta!
Auli
virveriikka.blogspot.com

Monica sa...

Hejsan, klart jag vill vara med också!
Och jag håller med om att de där plasthylsorna kan man bara inte hålla framme.Mina finns nu i en glasburk...
Och grattis till alla besök, men du verkar också ha en trevlig blogg så det är inte alls något under :)
Häls. Monica

evamar sa...

Vilken smart idé! Jag är gärna med och tävlar om den fina påsen och har länkat hos mig;

http://evamar.blogg.se/2011/january/pase-16-jan.html

care69 sa...

Jättefin, jag är gärna med!

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/01/16-jan-vinn-tygpase.html

care69(at)live.se

HEMMA sa...

Hej!
Klart man vill vara med i sin utlottning, tar en lott tack.
Fin blogg du har!
Mvh MALIN

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, här ä min blogglänk för en extra lott
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/16-januari-vinn-fin-tygpase.html

Spacegirl_@spray.se

AnnapåGrönkulla sa...

Så fin! Skulle passa så fint hemma hos oss på vår nyrenoverade lilla toa :) Önskar jag också kunde sy...
Har länkat i högra spalten här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/
Trevlig helg!

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat för 2 lotter http://liselottess.blogspot.com/2011/01/tygpase-16-jan.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Hej :-) du har en kjempe fin blogg, jeg starter en blogg snart. Jeg lager også masse håndarbeid. Jeg vil veldig gjerne følge din blogg. Jeg vil også gjerne være med i din tevling. Mvh Thora.Walle@gmail.com

Annika sa...

Jag vill gärna vara med och tävla med två lotter.

http://annikatavlar.blogspot.com/2011/01/en-tygpase-till-bomullsrondeller.html

linda sa...

vill absolut vara med och tävla om den fina påsen och länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2011/january/vinn-en-tygpase-1.html

Hoppas på tur
Kram Linda

Liz sa...

Jag är med och tar två lotter. En länk hittar du här.
http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/tini-tavlar-ut-en-pase-for-bomullsrondeller-1.html

Kramiz från Liz.

Anonym sa...

Vilken påhittig fin påse! Jag deltar supergärna i tävlignen =)

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com
(Jag har ingen blogg)

Anonym sa...

Tar gärna en lott och hoppas på din fina vinst:) Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

I-L sa...

Den är väldigt charmig, tycker om den mycket. Hoppas jag får vara med i tävlingen. Må Gott från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Annas tipsblogg sa...

Superfin och verkligen något jag vill ha!
Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/tygpase.html

Anonym sa...

Superfin giveaway, jag blir gjerne med. Klem fra juliewaaler98@gmail.com

Nanna sa...

Vilken söt påse, jag vill gärna vara med i utlottningen :-)

nannaeATlive.se

Louise sa...

En så fin påse vill jag naturligtvis vara med och försöka vinna! Länkar också med bild till min blogg. ;)

Anonym sa...

It would 'suit' me very well!
Jeannine

choicesbyannie sa...

Så fin en sådan hade passat hos oss;) En lott tack.
Önskar dig en fin kväll
Kram
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...