Sidor

söndag 28 oktober 2012

Söndagsbilden

 Mitt lite sena bidrag till Fabriken
blir bilder av mina senaste fynd ..
.. en alldeles underbar antik fransk spegel..
.. och ett charmigt fat på fot.
Båda fynden gjorde jag på inredningsloppisen
hos Wanilla Rose.
 På fatet satt jag en Hortensiakrans :)
***
Det här var ju inte det enda som följde med
från loppisen. Visar mera fynd när jag hunnit
ta bilder av dem :)
**
Nu önskar jag er alla en
riktigt fin ny vecka!
Tack för att ni tittar in
och
för alla trevliga hälsningar ni lämnar :D

Lämpimät kiitokset Wanillan Riitalle
mahtavan sisustuskirppistapahtuman
järjestämisestä :)

kram Tini 

10 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Oj, for et herlig, gammelt og sjarmerende speil. Sååå fint!

Ha en riktig god kveld og en flott uke ;-)

Så Vitt Jag Vet sa...

Jo en rolig dag hade vi.. Och fina fynd hade vi med oss hem.. Din spegel o kruka är så härlig...
Kraam
Sanne

Anna sa...

Så vackra bilder!
Hoppas att du också får en skön söndagkväll och trevlig vecka.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Anonym sa...

Det speil var bare utrolig nydelig :)
Klem Merete

Sofia sa...

Härlig spegel!
Fint med Hortensian också...
Kramis Sofia

Tinas bo sa...

Vilka underbara fynd!!
Spegeln är ljuvlig och har en underbar patina.. :)
Passar sååå fint ihop!

Kram Tina

Riitta / Wanilla sa...

Hei, peili ja vati ovat kaunis pari keskenään :) Mukavaa Joulun odotusta. Terkuin, Riitta

AnniK sa...

Mahtava löytö tuo peilisi kyllä on!
Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä muuta kaunista sisutuskirppikseltä ostit.
Mukavaa alkavaa viikkoa :)

katha´s kortmakeri sa...

Vilka fina fynd du gjorde.
Ha en fin dag!
Kram Katha

Rosa i huset i vitt sa...

jättehärlig spegel

kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...