Sidor

fredag 26 oktober 2012

Inredningsloppis

På söndagen är det igen dags
för den fantastiska inredningsloppisen
hos Wanilla Rose i Nurmijärvi.
Här är ett litet axplock av det som jag kommer
att ha till salu :)
Om du bor i trakterna, så rekommenderar
jag varmt en tur till Nurmijärvi.
Det finns många säljare med ljuvliga saker
till salu. Det är som att besöka flera små 
inredningsbutiker i rad.
Sanne (Så vitt jag vet) kommer oxå att
vara med och sälja :)
Nu önskar jag er alla
en riktigt skön helg!
Kanske vi ses hos Wanilla :D
kram Tini

7 kommentarer:

Anna sa...

Vilken fin blogg du har, vackra ting.
Ha en skön helg.

Kram Anna - Mitt hus på landet

AnniK sa...

Kyllä nyt harmittaa että olen matkoilla juuri tänä viikonloppuna!
Olisi ollut mukava tulla ostoksille. Leppoisaa viikonloppua ja hyvää myyntipäivää sunnuntaille!

Anonym sa...

Men vad roligt med loppis. Det är nästan så att jag har kommit av mig i loppandet. Men måste nog ta mig en sväng snart igen.
Önskar dig lycka till och en härlig helg.
kram
AC

Så Vitt Jag Vet sa...

Jo jo det skall bli skoj igen !
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Så morsomt med stort loppis og for noen herlige ting du selger:)
Ha en herlig helg og kos deg på søndag
Klem Merete

Tinas bo sa...

Lycka till med loppisen!
Och säkert hittar du nåt fint till dig oxå... :)

ha en fin helg
Kram Tina

MINA TVÅ HEM sa...

Synd att min söndag är fullbokad med
annat program, skulle ha varit roligt
att besöka loppisen.

KRAM monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...