Sidor

tisdag 26 april 2011

Tisdagstema - På mitt soffbord

Så här ser det ut på mitt soffbord idag.

Vid väggen lutar mitt senaste inköp,
en minnestavla gjord av en gammal fönsterbåge.

Den köpte jag av Krista med bloggen
Villa Blanco på inredningsloppisen hos 
Sisustajan Taivas på måndag.

Väggen har också fått ny målfärg under påsken.

Idag fanns tidningen Vakre hjem i postlådan
när jag kom hem ...
... så då blev det att ta en kopp kaffe
och njuta av en inspirerande lässtund :)

Rosenmuggen som jag dricker mitt kaffe ur om sommaren
är från Cath Kidston.

Flera soffbord hittar du hos

Ett varmt tack för alla era rara kommentarer
till mina föregående inlägg :))

Önskar er en god fortsättning på veckan!
kram Tini

3 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja kan tänka att du fyndade hos Sisustajan Taivas loppisen... Ja den nya vackre hjem skall ag gå ut och njuta av !
Vi ses !
Kraam
Sanne

Vit dröm sa...

Så fina bilder! Hoppas du får en bra dag!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina bilder!Önskar dej en skön kväll.Kram Rita ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...