Sidor

söndag 24 juni 2012

Liten börs

Ja då var midsommaren firad
för denna gång med fint väder,
god mat och trevligt sällskap :)
Vi kom hem från stugan idag i god tid före rusningen,
så jag har hunnit med ett litet syprojekt :)
Den lilla börsen knåpade jag ihop idag,
men den skall ännu få en kedja
så att man kan hänga den runt halsen.
Blir fin förvaring för t.ex. nycklar
eller pengar.
Den större börsen har jag sytt tidigare.
***
Tusen tack för era midsommarhälsningar
och för kommentarerna till armbanden :D
Ha en riktigt fin ny vecka!
kram Tini

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååå..... for noen herlige søte små lomme-punger:)
De var kjempe fine:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad söt den var. Ha en fin ny vecka. Kram Mimmi

Tinas bo sa...

Nyss hemkommen och redan igång med pyssel!! :)
Du är flitig du... :)
Superfina!
Och bra att ha! :)

Kram Tina

Så Vitt Jag Vet sa...

Härliga börsar du gjort ! Vi rings!
Kraam
Sanne

Inge sa...

Så fina börsar. Flitiga du!
Kram
Inge

www.InWhite4You.se sa...

Sååå gulliga börsar du hantverkat ihop. Passa på att vara med i min utlottning. Fina vinster.
Kram Lena

hällkulla sa...

Hej!

Oj, vilken fin liten börs du gjort, perfekt till alla småting! Får jag fråga varifrån du hittat "fastsättnings spännet"?

Önskar dig en fin dag även om vädret är bläää!
Kram
Pi

Nyanser av vitt sa...

Åh så fina. Vad duktig du är.
Kram Agneta

Sofia sa...

Super söt! Blev hur
fin som helst.....
Kram kram
Sofia

Puutalon Tunnelmissa sa...

Ihastuttavia "kukkaroita".
Itse olen innostunut toteuttamaan pellavasta kesäkasseja, isompia ja pienempiä.
Mukavia kesäpäiviä!
Jaana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...