Sidor

lördag 30 juni 2012

Impulsköpet ..

På vägen till posten, råkade jag se den
här tunikan på uteförsäljningen i vårt köpcentrum .. 
.. och den föll mig så i smaken,
så jag inte kunde gå förbi den.
Romantisk med sina band och spetsar,
men ändå inte för fin,
så den blev min nya favorit :)
Den lilla börsen som jag visade
tidigare, har nu fått en kedja,
så att man kan hänga den runt halsen.
Börsen är inte mycket större
än en tändsticksask,
så det ryms inte mycket i den.
Den är mera som ett smycke :)
Foder fick den lilla börsen oxå.
Dekorationen har jag klippt från en större
virkad duk, som jag köpt på loppis.
Låset och kedjan är från Sinelli.
***
Nu önskar er alla som tittar in
ett riktigt fint och soligt veckoslut!
kram Tini



7 kommentarer:

Torpliv sa...

Väldigt snygg tunika du hittat, och med fina detaljer! Och din lilla börs passade superfint till, den är ju så söt! Kram Petra

Anonym sa...

Hei!
Herlig tunika og farge på den:)
Nydelig liten pung:)
Ha en strålende lørdag

Klem Merete

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilken snygg tunika och med härliga detaljer.Lilla börsen blev ju kanon söt till.Ha en härlig lördag.Kramar Rita ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Den tunikan ser ju fin ut... Nu ser man att börsen är så liten och charmig..
Ha en skön lördag !
Kraam
Sanne

Sofia sa...

Ja, den var jätte fin!
Och så snygg på den galgen....
Kram kram
Sofia

Puumuli sa...

Så fint de där två passar ihop! Ha en skön kommande söndag!

Kram
Sari från Puumuli

Tinas bo sa...

Tunikan är superfin!!
och passar underbart ihop med den liila börsen.. :)
Och nu ser jag hur liten den är..
Vilket jobb du lagt ner på den.. Vad duktig du är!!
Den är bedårande!!

ha en fin helg
Kram Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...