Sidor

söndag 13 april 2014

Söndagshälsning

Jag tittar in som hastigast för att önska er alla
en riktigt trevlig palmsöndag!
Här händer det inte mycket i inredningen just nu,
så det blir bara en liten repris av skänken i vardagsrummet.
Den vita Ranunkeln höll bara i en vecka.
Kanske den borde ha
planterats om i en större kruka?
Så nu får det som är kvar av blomman
stå en stund i vattenflaskan :)
***
Tack för alla trevliga kommentarer
som ni lämnat :D
Ha en riktigt fin ny vecka!
***
Kom ihåg att titta in oxå hos FABRIKEN,
som nu kommit igång igen :)
  *
kram Tini

10 kommentarer:

Anna sa...

Ja, visst är det kul att fabriken är igång igen :) Härlig blogg du har! Hit återkommer jag gärna!
Ha en fin söndag!

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Tittar in för att önska dej en fin palmsöndag och en fin ny början på den nya veckan.
Kram Erica

AnniK sa...

Kauniit kuvat!
Mukavaa viikonalkua :)

Så Vitt Jag Vet sa...

Du har det alltid lika fint på din skänk !
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Så utrolig koselige påskebilder:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Livingroom sa...

Så fint. Lite påsk har även jag plockat fram.. bl a mitt fina ägg som jag gjorde på pysselkursen - min påskfavorit. Önskar dig en fin vecka.Kram!

House and Garden by Bia sa...

Så fint du har pyntat på skänken ;)
Här tvättas det idag....och städas ;)....det blir mycket fix i påskveckan;))....kram bia

Anna Stenberg sa...

Jättefint! Som alltid! Önskar dig en riktigt fin påskvecka! Kram Anna

Sofia sa...

Kram och GLAD PÅSK på dig!
Sofia

Mee and Molly sa...

Fina bilder..Kram MM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...