Sidor

söndag 6 april 2014

Snygg etikett

Jag hittade så fina etiketter
Pinterest, så jag kunde inte
låta bli att överföra en på en vit plåtburk,
som jag nyss köpte på loppis.
Bilden överförde jag med Art Medium,
som du hittar ett inlägg om här.
Jag tycker det blev fint och nu ångrar jag
att jag inte köpte flera likadana burkar
från loppisen ..  :)
 Burken passar bra ihop med
brödlådan och plåtburken, som jag nyligen
dekorerade med en servett från HM och decoupagelack :)
Tack för alla trevliga hälsningar :D
Ha en riktigt god fortsättning på veckan!
*
kram Tini



6 kommentarer:

AnniK sa...

Ihana, taidan tulostaa tuon etiketin myös itselleni.

Sofia sa...

Ja, oj va snyggt!!!
Kramis Sofia

House and Garden by Bia sa...

Så bra det blev...du är påhittig;))
Här är det ruggigt väder och kyligt...burr!...man vill inte gå ut....så jag sitter inomhus ;))
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Jättesnyggt
kram Rosa

Lycka är ~ Onnea on sa...

De blev jättefint!!
Ha en skön helg.
~M~

choicesbyannie sa...

Det blev ju jättefint, så duktig du är.

Jag lade mina ärtor i blöt i ett dygn först sen lät jag de ligga utan jord tills de började spricka sen planterade jag dem och ställde dem ljust och vips så växte det så det knakade;) Så gott är det också går och nyper av skott lite då och då;)

trevlig helg på dig
Kram
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...