Sidor

söndag 20 april 2014

I trädgården :)

Vilket fantastiskt sommarväder
vi har fått njuta av den här påsken!
Tiden har tillbringats utomhus med
trädgårdsarbete och oljning av terassdäcket. 
Idag var vi oxå ute på en lång cykellänk
med dottern :)
Humlorna har vaknat och surrar på ..
.. och jag skulle så gärna plantera sommarblommorna redan,
men det är nog bäst att nöja sig med penséer tillsvidare.

Terassdäcket fick en lite gråare nyans i år ..
.. och den gamla pallen fick ett varv
med penseln i samma sveva :)
Nu önskar jag er alla en riktigt
god fortsättning på påskhelgen!
Tusen tack för påskhälsningarna :D
*
kram Tini



3 kommentarer:

Monkan sa...

Så härligt att ha en trädgård att fixa i. Själv bor jag i lägenhet och har inte ens balkong men jag fick ändå fixa lite ute, eller nästan ute, jag tvättade fönstrena :)

Så Vitt Jag Vet sa...

Visst har vi haft ett otroligt fint påskväder... Flitig har du också varit !
Kraam
Sanne

Så Vitt Jag Vet sa...

Visst har vi haft ett otroligt fint påskväder... Flitig har du också varit !
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...