Sidor

lördag 5 april 2014

Ranunkel och kruka

Nya blommor piggar alltid upp.
 Den vita Ranunkeln följde med från blomaffären idag,
men få se hur länge jag får den att
hållas vid liv :)
Den snygga krukan såldes på Plantagen för 2 e styck,
så den följde oxå med. Jag gillar den lite
gammamodiga stilen på krukan.
Jag hade tänkt jobba lite i trädgården idag,
men trivdes inte länge i den kalla vinden.
En vit bellis och en murgröna
fick jag ändå planterat vid ingången.
I stället kommer jag att njuta av
de vackra bilderna i den här fina tidningen :)
 Nu önskar jag er alla
en riktigt god fortsättning
på helgen!
Tack för kommentarerna :D
*
kram Tini
 

6 kommentarer:

AnniK sa...

Ostin tuon saman lehden tänään. Ihania kukkia! Mukavaa illanjatkoa!

hemma hos lilla mej sa...

Umderbart med blommor .Fina bilder .Kram Rita

Sommerhuset i bakken sa...

Vakkert med blomster! Det frisker virkelig opp. Kjempefint!

Ønsker deg en herlig kveld! Kos deg masse!

Anonym sa...

Nydelige vår bilder med vakre blomster:)
Ha en herlig søndag
Klem Merete

House and Garden by Bia sa...

Älskar ranunkel...helst vita också;)
Idag har vi mulet och bara 6 grader...få se om jag går ut...har kört ett yoga pass...ska kanske fixa lite på loppisen senare;)....ha en fin söndag!
Kram

maria at inredningsvis sa...

ÅH vilka vackra blommor :) jag passar på att önska en glad påskhelg.

Missa inte Inredningsvis textilvecka som börjar imorgon, massor av läckra tygtips .)

Ha en skön vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...