Sidor

söndag 27 april 2014

Terassfix

Ljuvligt sommarväder som vi fått njuta av
även denna helg!
För mig blev det lite terassfix
och jag planterade oxå de första
sommarblommorna.
Det är ju lite tidigt, men jag kunde inte
låta bli.
Nu får jag hoppas att blommorna
inte fryser :)
Jag tog bort de fula trätrallarna och
satt en terassmatta i stället.
Varmt är det under fötterna,
men få se hur det fungerar när det
blir träckigt på hösten ..
Nya krukor vid ingången blev det oxå :)
Terassmöblerna har jag köpt för några år sedan
och den lilla mattan med svart mönster är från Wanilla Rose,
som nu har slutförsäljning i butiken i Hyvinge.
  Nu är terassen redo att ta emot sommaren och
jag kan njuta av en kopp kaffe
i morgonsolen :)
Så här såg det ut på terassen innan ..
***
Nu önskar jag er alla en riktigt
fin ny vecka!
Tack för alla trevliga kommentarer :D
Glöm inte att titta in hos FABRIKEN!
*
kram Tini
 

6 kommentarer:

choicesbyannie sa...

Ser verkligen ombonat ut. Förstå att det är extra njutningsfullt att inta morgonkaffet där.
Kram
Annie

House and Garden by Bia sa...

Så fint du har gjort min vän!!
Ser så mysigt ut så.....
Kramis bia

Så Vitt Jag Vet sa...

Det ser varmt och skönt ut under tassarna! Fint blev det !
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Kyllä nyt kelpaa terassilla nauttia lämpimistä päivistä. itse en kesäkukkia uskalla vielä laittaa niin usein olen saanut ostaa uudet kun olen ensimmäiset palelluttanut :) Mukavaa viikonalkua!

Monica sa...

Det blev fint,
jag har också vågat mej på lite vårblommor på trappan.

Ha en fin måndag
Monica

Rosa i huset i vitt sa...

Ser ombonat o mysigt ut
kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...