Sidor

fredag 6 januari 2017

Drömfångare och läppcerat

Hej på er alla! Nytt år och nya krafter :)
På hösten fick jag rakt inget gjort,
pyssellusten var borta,
men nu har jag börjat året
med att göra en drömfångare
och läppcerat.
*
Drömfångaren visade jag redan
på instagram, men här
kommer den i repris.
Läppceratet gjorde jag av
bivax, mandelolja och kallpressad kokosolja.
1/3 del av varje ingrediens.
Jag smälte dem i vattenbad
och hällde upp i hylsor
som jag köpt från Pieni Tuoksukauppa.
Den lilla burken köpte
jag på båten när jag var på kryssning
nyligen :)
I veckan kom vintern med 30 cm snö
och nu har vi -20 grader kallt.
Här är några vinterbilder från
trädgården.
 Nu önskar jag er alla
en riktigt god fortsättning
på 2017!
 Ha det så bra!
*
kram Tini

7 kommentarer:

AnniK sa...

Onpa kiva kuulla sinusta tauon jälkeen! Kaunis unisieppari ja huulirasvan teko vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Nythän huulivoide tuleekin tarpeeseen kun on niin kylmä. Mukavaa vuoden alkua ja loppiaista sinne!

House and Garden by Bia sa...

Men hallo !!...är du tillbaka i bloggvärlden ;))eller är det bara tillfälligt ?
Kul att "höra" ifrån dig igen i alla fall. Drömfångaren var jättefin och proffsig tycker jag ;))
God fortsättning på nya året !!
Kram bia

MINA TVÅ HEM sa...

Trevligt att du är tillbaks, har verkligen saknat dina blogginlägg!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Lycka är ~ Onnea on sa...

Hoppas du snart är tillbaka och bloggar igen.
Fina vårdagar önskar jag dig.
~M~

Danu sa...

thanks your information.
visit us

شركة ركن الحمد sa...

شركة ركن الحمد
شركة تنظيف بالاحساء

شركة تنظيف مكيفات بالاحساء

شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة مكافحة النمل الابيض بالاحساء
شركة تسليك مجاري بالاحساء
شركة ترميم بالرياض

payne sa...

Rijbewijs kopen

führerschein kaufen

Comprare patenete

Acheter permis de conduire

führerschein kaufen

Bootsführerschein Kaufen

kupiti vozacku dozvolu

comprare patente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...