Sidor

lördag 13 augusti 2016

Loppislycka

Ibland hittar man på loppis
det man länge letat efter
och
ibland gör man oväntade fynd.
Silverljusstakar har
länge stått på önskelistan
och
nu hittade jag precis sådana
som jag ville ha på en loppis.
För 4 e per styck blev
de mina.
 Här står de nu och pryder byrån,
men saknar ännu ljus.
Den här splitternya t-skjortan från
Odd Molly sprang jag på
av en slump.
Då priset var 5 e,
var köpbeslutet lätt att fatta :)
***
Kallt, regnigt och blåsigt  väder
har vi haft och det känns som att hösten
redan är här.

Småningom får man
plocka fram höstkläderna.
 
Nu önskar jag er alla
en riktigt god fortsättning
på helgen!
*
kram Tini
Min morsdagsros blommar
i trädgården.
 

 
 

7 kommentarer:

AnniK sa...

Teet aina niin hyviä löytöjä kirpparilta! Syksy tulee, pitäisi kaivella omastakin vaatekaapista lämpimämpiä vaatteita esille. Mukavaa sunnuntaita!

MINA TVÅ HEM sa...

Instämmer med kommentaren ovan.
Du hittar alltid fina fynd och byrån med ljustakarna och tavlorna på väggen
ger en rofylld stämmning!
Ha en skön söndag!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Lycka är ~ Onnea on sa...

Så fina fynd. Loppisar kan överraska.
~M~

House and Garden by Bia sa...

Nej ingen höst ännu tack, hihi...men visst är det kyligt ute, men tror nog lite varmare väder är på gång iaf...vi skall snart åka till Mallorca och det ser jag verkligen framemot ;))...värme och sol hoppas jag ;)...
Ha en fin ny vecka !!
Kram bia

Erikslundsliv sa...

Så trevligt med fina loppisfynd och ljusstakarna passar så bra där i ditt fina hem!
Jag var också på loppis nyss och kom hem med två riktigt fina gamla resväskor, två oljefat och en pall. En chiffonjé fick jag på köpet! Så kan det gå när man är på loppis!
Ha en fin vecka!
Kram, Ann

House and Garden by Bia sa...

Ha en fin höst du med ;)...synd att du tröttnat, men jag kanske
får se dej framöver på bloggen igen...ha det så gott !
Kramis bia

nbde2020 sa...

Även fake Rolex om Hermos förra året erbjöd en 18 k rosett guld lapis lazuli och även en 18 k vitguld meteoritskiva rolex replica versoin från L’heure de la Lune, 2020 har tre nya typer av meteorit sten - till olika prispunkter, beroende på rolex kopia sällsynthet. Återigen, även om det här är rymdklockor i rymden, kommer de från meteoritrockar som föll till replika klockor jorden. De nya meteoritstilarna är "Sahara meteorit" med ett grått motiv i 18 k vitt guld, en brun och blå Lunar meteorit rolex kopior urtavla (även med en 18 k vit guld fodral), och en grön-tema Martian meteorit urtavla med en 950 platina klockor kopior fall.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...