Sidor

fredag 29 juni 2012

Lite loppat ..

Här är några av mina
loppisfynd från igår ..
.. en gammal flaska med vacker etikett.
Tips! Man hade skrivit en text med kulspets på etiketten,
men med nagellackborttagningsmedel fick jag
bort texten :)
Flaskan får nu fungera som vas
och stå till pynt i badrummet.
En liten glasburk följde oxå med på samma resa.
Pyntade burken med lite spets och en medaljong. Den
är fin som lykta för ett doftljus.
För 2 e fick jag lite "nytt" pynt till
badrummet. Det piggar alltid upp!
Nu är det bara att tända ljuset,
så doftar det gott :)
***
Tack för era kommentarer till mitt
föregående inlägg,
det är alltid lika roligt att läsa dem :D

Några loppisfynd har jag ännu
"i bakfickan", men de visar jag senare.
I morgon skall jag visa er ett impulsköp
som jag gjorde på vägen till posten :)
Ha en fin kväll!
kram Tini

4 kommentarer:

Villa Hvit sa...

Så bra att du fick bort texten!
Jättefina fynd!
Önskar dig en jättefin helg!
Kram Anetthe

Så Vitt Jag Vet sa...

Man sätter sej ju gärna o njuter när man har det vackert runt :)... Små ting kan göra att hela rummet känns nytt !Fynden är ju i rätt prisklass och dessutom fina... Loppisögat har varit skarp i synen då du fyndade..
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Vilka fina fynd du har gjort, kul när man hittar sådana prylar...

Kram Birgitta

Anonym sa...

Hei!
Koselige funn du har gjort:)
Ha en strålende helg

Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...