Sidor

fredag 23 november 2012

Ljusstaken :)

Nu kommer de utlovade bilderna
på min "nya" adventsljusstake ..
..  väldigt enkel är den, men såå chamig :)
Siffrorna köpte jag redan förra julen och
jag tycker att de passar perfekt med den här ljusstaken.
Härligt rostig är den, som jag gillar ..
.. och den har ännu kvar en originaljärntråd för upphängning.
Men det är nog tryggast att den står på bordet :))
***
Ett varmt tack till er alla som tittar in
och för alla trevliga kommentarer
som ni lämnar :D
Ha en riktigt fin helg!
kram Tini

9 kommentarer:

loftkroken sa...

Så fin den var Tini :))Flott med de tallene på :) og de lys holderene :)

Klem Bente

Pia sa...

JÄTTEFIN din ljusstake!!!! Jag har kämpat i timmar, för att komma in på min egen blogg! Bytte hela programmet (från google chrome till något annat - ja jag kan inte med datorer, men nu lyckades det, liksom i misstag)!

Kraam!
-Pia-

Susan Durup sa...

Rigtig glæde advent...
Nu kommer dén lige straks.. Julen :-)
Mange hilsner fra Susan

AnniK sa...

Kylläpä onkin kauniit!
Mukavaa viikonloppua :)

www.InWhite4You.se sa...

Hej Så fin och härligt lantlig ljusstake Önskar dig en go lördag och lycka till i min utlottning.
Kram Lena

Så Vitt Jag Vet sa...

Nå visst är din krans så fin.. Stjärnor är ju bara så ljuvliga.. Tack att du kom med till Memories.. Det är nog en så mysig affär..
Kraam
Sanne

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Lekker advent stake.Nydelig blogg du har med mye flott inspirasjon:)

Nyt helgen!

Klem Linda:)

Anonym sa...

Åååååå...... så utrolig koselig advent stake du har laget:)
Den var bare kjempe fin:)
Sov godt
Klem Merete

Anonym sa...

Så fin ljusstake du har fixat till, jag har inte tagit fram min ljusstake än.
Kram Birgitta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...