Sidor

onsdag 25 september 2013

Höst vid entrén

Nu börjar det nog kännas som höst,
vi hade bara 2 grader i morse
och i natt har det lovats frost.

Jag bytte ut sommarblommorna vid entrén
och plockade fram lyktorna.
 Den fina Home -skylten har jag fått
av Sanne med bloggen Så vitt jag vet :)
De gamla skidorna som skymtar
bakom bordet har tillhört min far.
Idag fanns Vakre hjem i postlådan.
Jag har nu tröttnat lite på JDL-magasinet
och beställde Vakre hjem för omväxlings skull :)
*
Nu skall jag drömma mig bort
med tidningen :D
Ha en riktigt fin kväll!
kram Tini

14 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Så vackert du fixat vid entren.. Ta med Vakre Hjem så får jag bläddra :)
kraam
Sanne

"Hemmet är min vrå" sa...

Så fint du gjort, härligt med höst blommor, är lite trött på sommarblommorna. ha en fin kväll. Kram Mimmi

AnniK sa...

Viime yö oli kyllä niin kylmä että viimeisetkin kesäkukat taisivat paleltua. Nyt onkin pikapikaa haettava ruukkuihin kauniita syysistutuksia.

Anonym sa...

Så kjempe koselig du har gjort det utenfor døren din:)
Klem Merete

Monica sa...

Vi hade så kallt inatt, och var redan i nattlinne då kom jag ihåg att olivträdet fanns ute ännu.
Hoppas det inte var försent.
Din trappa ser inbjudande ut, hoppas ändå att skidorna inte behövs riktigt ännu ;)
Har lite samma "fiilis" med JDL,tröttnat här också. Men ingen ny hittat ännu, fast jag gillar nog de engelska country home och dylika..

Ha det bra
Monica

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fint du har gjort vid entren! Ja nog var här kallt...burr.

Kram Susanne

House and Garden by Bia sa...

Vad du har gjort höstfint vid entrén;)....vi håller på och ska fixa till ett bloggrum åt mej...så vi har fullt upp med att tapetsera en fondvägg...ska bli så kul att inreda ...det är dotterns rum som vi ska byta till...hon ska få ett stort rum i källaren, så hon får lite mer privat;)))så jag vet vad jag har att göra några dagar framöver;))
kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Så vackert du har gjort ...ser så välkomnande ut
ha en trevlig helg
kram Rosa

Blommiga Rutan sa...

Så höstfint du gjort! Nu blev jag riktigt inspirerad!

Fin helg
Kram Anncathrine

Torpliv sa...

Så höstfint vid din entré! Jag tycker ju väldigt mycket om trådkorgar, och det är riktigt fint med höstblommorna i den.
Tänk att jag kände nästan likadant som du när jag var i affären häromdagen, och det var nära att jag köpte Vakre hjem. Kan nog inte säga att tröttnat på JDL, men lite ombyte behövs ibland. Nu när hösten är här längtar jag efter inredning i mörkare färger och tyngre material, och framförallt lite ny inspiration =)
Önskar dig en riktigt fin helg!
Kram Petra

Vecka - Vecka sa...

Ser fint ut! Jag hoppas att jag hinner fixa lite utomhus också i år.
Roligt att du vill komma på bloggträffen! Kan du också sätta ett litet mail så jag har alla anmälningar på samma ställe :-)
Och tack för kommentaren om reportaget :-)

Sofia sa...

Så fint! och ja, det är en underbar tidning! =)
Ha nu en fin helg!
Kram Sofia

Rose Garden Malevik sa...

Superfint du har gjort :)
ja nu går det mot kallare tider,,,,,,
å missa nu inte.....

SATURDAY SHOW OFF

det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Hemma på Sjuan sa...

Vad fint du gjort vid entrén! Jag har handlat blommor idag men inte planterat än.
Ha en fin helg, kram Suss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...