Sidor

söndag 8 september 2013

Söndagsfynd

Den här fina kappsäcken hittade
jag på loppis idag.
Passlig storlek och i ganska bra skick.
(Sjalarna köpte jag från Croatien i somras
och den vita kudden har jag sytt.) 
Kappsäcken är snygg oxå inuti.
Jag tycker den är charmigt sliten,
så den kommer att få behålla sin originalfärg :)
Armbandet och ..
 .. halsbandet följde med från samma loppisrunda.
***
Flera söndagsbilder hittar ni hos Fabriken.
*
Nu önskar jag er en riktigt god
fortsättning på söndagen!
Tack för kommentarerna och
välkommen nya följare :D
*
Ännu hinner ni delta i min
utlottning här på bloggen :)
 kram Tini
 



11 kommentarer:

AnniK sa...

Mahtava löytö! Itse pyörittelin kirpparilla eilen myös vanhaa matkalaukkua. Oli sisältä kuitenkin niin surkeassa kunnossa ja likainen etten sitä viitsinyt ostaa. Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Så Vitt Jag Vet sa...

Du har tur då du har den stora loppisen nära dej.. Måste säga att jag nu förtiden brukar sticka mej in en gång per vecka där och ut kommer jag alltid med något smått... Börjar smått o gilla den...
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Kofferten var bare kjempe fin:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

House and Garden by Bia sa...

Oh my god va snygg!!!
Önskar dej en fin start på nya veckan!!!
Kram bia

Monica sa...

Den var fin.
Fingrera själv på en som inte var närä på i så gott skick som din på Lovisa historiska hus happeningen,
och den gubben ha begärde 55,- för den.Alldeles för mycket!

Ha det bra
Monica

STENLYCKA sa...

Hej kära Tini!
Märker att det var länge sedan jag var inne hos dig, så många trevliga inlägg jag har missat. Får försöka bättra mig men tiden och den vackra sommaren har bidragit till att jag inte har suttit så mycket vid bloggen. Hoppas det blir bättre framåt hösten för det är så trevligt att besöka dig och få massor med inspiration. Du är så duktig på att skapa vackert omkring dig och ta härliga foton!
Önskar dig en riktigt fin vecka!
Kram Raina

flexxarnnn sa...

Fina fynd! Så snyggt med rejäla plåtbeslag på de gamla resväskorna. Jag gillar också dem. Använder dem som extra förvaring överallt i huset! Gillar snyggt OCH nyttigt! Gillar även din blogg! :)

choicesbyannie sa...

Verkligen en snygg resväska, härligt när man fyndar
Kram
Annie

Carola sa...

åh jag som är förälskad i väskor som denna! så fin!
Ha en fin vecka!

Marie maräng sa...

Attans vilket fint fynd!
Dom är inte helt lätt att hitta i lagom storlek och i fint skick..
Där hade du tur ;)

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

Anonym sa...

Jamen det var väl en riktigt fint fynd. Själv skeppade jag flera såna väskor utan att tänka mig för på tippen!!!
Önskar dig en skön kväll
kram
AC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...