Sidor

tisdag 15 januari 2013

Vårblommor

Nu skulle jag vilja ha vårblommor hemma,
Pärlhyacinter och Hortensior.
Men när jag besökte Plantagen,
så var Hyacinter de enda lökväxterna som fanns till salu!
Så ja får tillsvidare nöja mig med min fejk-pärlis :)
Helt tomhänt behövde jag ändå inte komma hem.
En vårviva fick följa med
och den står nu i en leijonskål på tallrikshyllan :)

Tack för alla trevliga kommentarer
som ni lämnar :D
Jag vill oxå önska mina nya följare hjärtligt välkomna!
Hoppas ni trivs och finner inpriration :)
Ha en riktigt god fortsättning
på veckan!
kram Tini

6 kommentarer:

Susan Durup sa...

Dejlig forårsstemning på dine billeder... Jeg elsker det :-)
Mange hilsner fra Susan

Vecka - Vecka sa...

Men den ser ju väldigt äkta ut!
Skaffade dom första tulpanerna igår, har varit en spännande reportagedag hos oss idag :-)
Lotta

Anonym sa...

Så herlige vår bilder:)
Perleblomster er bare nydelige :)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Nä de undrar nog när man springer runt och frågar om pärlhyacinter, om man inte är lite tidigt ute, så kände jag när jag frågade häromdagen:)
Ha en fin kväll.
Kram Jennie

Anna sa...

Så fina!
Ha en skön kväll.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Rosa i huset i vitt sa...

Den ser hel äkta ut
ha en bra kväll
kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...