Sidor

lördag 10 augusti 2013

By Pia's - linnekläder

Idag besökte jag By Pia's butik i Esbo centrum.
Den mysiga butiken befinner sig i den gamla stationsbyggnaden
vid järnvägen.
 Pia designar själv kläderna som finns till salu
och de sys av duktiga sömmerskor.
Det finns oxå bl.a. kuddar, väskor och sjalar
i sortimentet.
 Pia är oxå intresserad av inredning och
har tidigare haft en inredningsaffär.
Det syns i butiken, som är väldigt mysigt inredd.
 Om du inte har möjlighet att besöka butiken,
så finns By Pia's även som nätbutik och
hon levererar varor oxå utomlands.
I ett hörn av butiken finns inredningsprodukter
Den här lyktan skulle jag gärna ha köpt,
men den var lite för dyr ..
Jag kan varmt rekommendera ett besök till butiken
och
 vad jag köpte visar jag i morgon :)
Ha en skön lördag!
kram Tini

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så ut som en herlig butikk:)
Klem Merete

AnniK sa...

Pian suunnittelemat pellavavaatteet ovat kyllä ihania. Harmittaaa etten eilen päässyt pellavamarkkinoille Espooseen :)
Mielenkiinnolla odottelen mitä oletkaan Pian shopista löytänyt!

Livingroom sa...

Var själv på väg dit men hann inte.. fibna skor du köpt. Gillar dem ! Bor så nära så jag kanske måste åka dit nästa vecka i stället. Kanske jag får några leftovers..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...