Sidor

tisdag 13 augusti 2013

Hjärtan och gammal duk

Min Hjärtan på tråd hade under sommaren
vuxit nästan ända ner till golvet,
så jag band upp den
på ett hjärta :)
Nu känns den som en ny blomma!
 Den svarta lampan tillhör mina favorit loppisfynd
och den är äkta gammal.
Den lilla duken med rosenbroderier
härstammar från min mormor.
***
Här är det lite segt med inläggen.
Tack för att ni ändå
tittar in och för alla underbara
kommentarer :D

Framöver blir det en
liten utlottning här på bloggen,
så håll utkik :)

Ha en riktigt god fortsättning
på veckan!
kram Tini
 

6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Vilken fiffig idé med hjärtat kring blomman;)))och lampan bara sååå snygg, passar perfekt där med den fina duken...så fint alltihop;))
Ha en bra dag...
Kram från bia

Så Vitt Jag Vet sa...

Vou vilken vacker duk! Gillar verkligen din svarta lampa!
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Miten ihmeessä löydätkin aina kaikkea ihanaa kirppareilta! Lamppu on tosi hieno :)

Photo by Maria sa...

Vilken snygg lampa, den gillade jag skarpt =)

Ha en bra onsdag..

Kram Mia

Photo by Maria sa...

Onsdag? menar ju att du skall ha en bra torsdag =)

Kram igen

Marie maräng sa...

Jag har och en hjärtan på tråd som är JÄTTE lång.. kanske jag tar och gör som dig :)

Förstår att lampan är en favorit, den är superfin och duken vilket arbete tänk vad man la mycket tid på handarbeten förr. Beundransvärt!

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...