Sidor

fredag 18 oktober 2013

Wanilla Rose

Igår besökte jag min favorit inredningsaffär
Eftersom jag igen glömde kameran hem, så
hittar du bilder från butiken på Wanillas blogg :)
 Riitta som äger butiken var själv på plats
och det var jätte trevligt att träffa henne igen.
Butiken är full med ljuvliga saker och det fanns massor,
som jag gärna hade köpt. Men man kan ju inte få allt ;)
Den fina ljuskoppen från TineK och denna i silver
samt det charmiga hjärtat ovan är lite av det som
följde med hem :)
Den här hörnan har igen genomgått en förvandling.
Sifonflaskan får nu fungera som
en vas till lärkkvisten.
***
Riitta har gett ut två härliga inredningsböcker
Wanilla Country Chic och Wanilla Brocante Chic ..
 .. och i nästa inlägg blir det utlottning,
där du kan vinna någondera boken, så håll utkik!
Tusen tack till dig Riitta för bloggvinsterna :D
*
Nu önskar jag er alla en riktigt
skön helg!
kram Tini
För en stund sedan fick vi den första snön -
stora snöflingor seglade ner och det blev lite
vitt på marken :)

3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Visst är det svårt att gå ut från en mysig affär utan att köpa någonting, hihi.....jag får alltid med mej nåt fint i alla fall ;)))....mycket fina saker verkar det finnas i den butiken ;))......här kom det lite snö igår...men det försvann (tack o lov)...men några små vita fläckar finns kvar här o där....
Trevlig helg!
Kram bia

AnniK sa...

Kauniita ostoksia olet taas tehnyt! Mukavaa viikonloppua :)

Anonym sa...

For et vakkert hjerte:)
Ønsker deg en herlig helg:)
Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...