Sidor

söndag 29 december 2013

Fixar och städar ;)

Julen är firad och nu har jag
utnyttjat min lediga vecka med projekt
som väntat på tid och energi:)
Ett av projekten är att byta ut det gulnade och fula
silikonet på duschskåpet,
så igår gick en stor del av dagen (och natten)
till att skrapa loss det gamla silikonet.
En hel del arbete, men resultatet belönar :)
När jag besökte järnaffären för att köpa nytt silikon,
så hittade jag de här fina bokstäverna M&H,
kan ju stå för t.ex. My Home ;)
För övrigt har jag städat i skåpen och på
vinden. Jag köpte en lagerhylla till från Ikea och
idag ska jag montera ihop den.
Härligt att få ordning på vinden oxå :))
***
Jag önskar er en fin fortsättning
på det gamla året!
I morgon blir det jobb igen.
Ha det så bra!
*
kram Tini
 

10 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Fina bokstäver..
ha en bra dag och gott nytt år
kram Rosa

Livingroom sa...

Hoppas du haft en skön jul, visst är det härligt när man får det städat i skåpen och ordning på torpet. Fina bokstaver! Kul när man nuförtiden hittar i järnhandlar lite inredningsgrejjer oxå...: Önskar dig ett fint slut på detta år!

House and Garden by Bia sa...

Läckra bokstäver...och visst är det skönt att få lite ordning.....jag skulle också behöva rensa bort mycket.....få se när jag börjar med det ;)....ha det gott!
Kram bia

AnniK sa...

Olet aloittanut aikamoisen työn. Voimia uurastukseen! Ihanat kirjaimet löysit rautakaupasta.

Så Vitt Jag Vet sa...

Det låter somom du har en massa energi.
Du kan känna dej nöjd !
Kraam
Sanne

Anonym sa...

De bokstavene var kjempe fine og det ble så flott i din tallerkenhylle:)
Ønsker deg et
RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

Anonym sa...

Oj oj vad du donar och fixar, här är det lata dagar.
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR
Kram
AC

House and Garden by Bia sa...

Jag önskar dej också ett riktigt GOTT NYTT ÅR !!!
ha det så bra ;)
Kram bia

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!

Tack för dina alltid så goa kommentarer hos mig!
Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Kraam Tina

STENLYCKA sa...

Tack för alla underbara inlägg under året!
Önskar dig ett underbart 2014!
Gott Nytt År!!
Raina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...