Sidor

måndag 2 december 2013

Vem vann?

Nu har dottern min dragit vinnarna
i utlottningen av de fina inredningsböckerna,
som ägaren till inredningsbutiken Wanilla Rose har gett ut :)
 *
 Första priset, boken Wanilla Brocante Chic
 går till GerdL, grattis!
*
Andra priset, boken Wanilla Country Chic
 går till Tinas bo, grattis!

 Meddela mig era adresser, så postar
jag böckerna till er i god tid före jul!
*
Ett varmt tack till er alla som deltog i utlottningen :)

*
Jag vill oxå passa på att hälsa mina nya läsare och följare
hjärtligt välkomna!
Hoppas ni hittar något här som intresserar och
inspirerar er :))
 *
Ha det riktigt bra!
kram Tini

   

5 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis till vinnarna...
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Gratulerer til vinnerene:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Tinas bo sa...

Nej men guuuuud vad kul!!!
Tänk att jag vunnit!!
Hurraaaa!
Tack tack tack!! :0)

Har skickat dig min adress per email.

Än en gång hjärtligt tack
Kraaam Tina

Torpliv sa...

Grattis till vinnarna och tack till dig för en riktigt fin utlottning!
Kram Petra

Anna Stenberg sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning! Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...