Sidor

tisdag 22 juli 2014

Terassplattor

Äntligen är plattläggningen
vid ingången färdig!
Mycket arbete var det,
och det tog mera tid än jag räknat med,
men det var det värt och jag är jättenöjd :)
Tidigare hade jag trätrallar här
och det samlades löv och skräp under dem,
men nu är det lätt att sopa golvet :)

 Samtidigt laga vi en ny yta på
sockeln.
 Nedan till vänster den nya ytan
och till höger den gamla lappade ..
.. och betonggolvet som fanns under
trätrallarna.
Nu när sommarens projekt är
färdigt så kan jag bara njuta och
ta det lugnt resten av semestern :D
***
Jag önskar er alla en riktigt
god fortsättning på veckan
som lär bli sommarens varmaste :)
Njut av sommaren och sköt om er!
*
kram Tini
 

8 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Åhhh så fint det blev...en härlig liten plats att sitta och njuta på ;))...nu ska jag ut i värmen igen;)
Kramis bia

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj oj så snyggt det blev... Som ett nytt hus... Kan tänka att du är nöjd. Duktiga dej !
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Hyvältä näyttää :)

Loppisälskare sa...

Så vackert och välkomnande. Ser verkligen trevligt ut.
RosMarie

Nyanser av vitt sa...

Supersnyggt Tini. Nu kan du verkligen njuta resten av din semester.
Sköt om dig
Kram Agneta

Mee and Molly sa...

Vackert vackert håller med om trall där det bara samlas en massa skräp precis vad vi har :)
Kram MM

choicesbyannie sa...

Verkligen vackert och så skönt att ha sommarens projekt färdiga. Här är vi överösta av projekt och vet inte riktigt i vilken ände vi ska börja men sen är det semster också så inte behöver vi jäkta;) Men ska ju hinna njuta av ledigheten med.

Fin kväll till dig
Kram
Annie

Torpliv sa...

Du har verkligen pysslat om din entré ordentligt, och så snygg den är nu! Och så skönt att bara kunna vara ledig och ha projektet klart. Här är fortfarande projekten igång, men det får absolut bli lite ledig tid när de är klara. Härligt med semestertid ändå så att man kan pyssla i sin egen takt med projekten och tur att det är så fantastiskt väder! Önskar dig en solig dag!
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...