Sidor

fredag 20 november 2015

Den tomma glöggflaskan ..

 Nu har jag smakat på årets
Blossa-glögg som smaksatts med
Earl Grey
och den får riktigt bra betyg av mig :)
*
 Designen på flaskan är fin,
men inte riktigt min stil,
så den tomma flaskan
har fått sig en makeover.
Jag målade flaskan i grått och vitt
med hobbyfärgen Plus Color,
så nu smälter den bättre in hos mig.
(Krukan är målad med samma färger.)
 Fjolårets flaska ser numera ut så här ;)
Ja allt tassigt
håller man på med ;D
***
Men nu önskar jag er alla
en riktigt skön helg!
Tack för att ni tittar in
och för alla trevliga kommentarer :D
 *
Idag blir det dags för
årets första julfest!
(Klänning och väska från loppis.)
kram Tini 



3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hallo !
Så fina idéer du alltid har...härligt målade flaskor !!
Årets glögg måste vi pröva...tack för tipset!
Så fint från loppis du kommit över också...skulle gärna se lite mer av klänningen, hihi...ser fint ut.
Trevlig helg då !!
Kramis bia

AnniK sa...

Kiva pullotuunaus! Mukavia pikkujouluja :)

Fyra rum sa...

Så snygg flaskan blev. Jag har ännu inte smakat på årets Blossa men hört mycket varierade kommentarer om den - dags att smaka snart . Önskar dej ett fint veckoslut,
Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...