Sidor

fredag 25 mars 2016

En liten påskhälsning .. :)

Jag önskar er alla en
riktigt god fortsättning på
påskhelgen!
 Här är det full "rulle"
då jag äntligen kommit igång med
att måla toataket.
 Det mörka paneltaket har länge
stått på "to do" -listan och
efter kvistlack, kittning,
grundmålning och ett lager
med färg för paneltak,
så ser det ut så här i toan.
Visst blev det mycket ljusare och
jag har även andra planer på hur
jag ska förnya den lilla toan,
men nu ska jag fortsätta med att
måla taket :D
***
Ha det så bra!
kram Tini



9 kommentarer:

AnniK sa...

Tumman katon maalaaminen valkoiseksi kirkastaa koko huoneen. Meillä maalattiin muutama vuosi sitten ja kyllä olen ollut tyytyväinen muutokseen. Ikävähän kattoja on maalata, hartia ja niska kiittävät :) Mukavaa pääsiäistä!

MINA TVÅ HEM sa...

Vit målning gör susen och det gör att det ser mycket rymligare ut!
Ta det lugnt också och njut av helgen!
GLAD PÅSK!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Erikslundsliv sa...

Så ljust och fint det blir!
Att måla tak är ingen lek för nacke och axlar, vila lite emellanåt också!
Ha en fin påskhelg!
Kram, Ann

House and Garden by Bia sa...

Så du jobbar i påsk du, hihi....men fint blev det !!
Här har vi middagsgäster i morgon, så det är lite att tänka på just nu...
Ha en fin fortsatt påsk helg !!
Kram bia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
Kram,
Regina

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilken skillnad! Önskar dig en riktigt Glad påsk!
Kramar Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilken skillnad! Önskar dig en riktigt Glad påsk!
Kramar Susanne

Rosa i huset i vitt sa...

Glad fortsättning
kram Rosa

Så Vitt Jag Vet sa...

Nog är det bara så stor skillnad då taket blir vitt. Du är alltid lika flitig! Här håller L. på att riva ut vårt tvätt rum, skall bli nya kakel där...
Kram
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...