Sidor

måndag 28 mars 2016

Nu har jag målat och målat ;)

När jag en gång hade målburken framme,
så fick också halltaket ett nytt lager med färg.
De fula listerna rev jag bort
och lampan likaså.
Här testar jag på en "ny" lampa,
men det blir nog inte den här ..
Här syns de gamla listerna
och den gamla lampan.
Nu får jag fundera på hurudan
lampa som skulle passa bäst i hallen.
Bra belysning måste den
i alla fall ge.
Ännu en sak hann jag måla
under påskhelgen
och det var det fula smutsbeige färgade
elskåpet i vindfånget, som äntligen blev vitt :D
Jag planerar lite annat fix
här i vindfånget också,
men det får bli till en annan gång.
 Just nu ser det ut så här ..
Den runda lyktan köpte jag nyligen
på loppis :)
***
Ljuvligt soligt väder vi haft idag
 med 10 grader varmt:))
Jag önskar er alla en riktigt
god början på den nya
veckan!
Skönt med bara
fyra arbetsdagar!
Tack för kommentarerna till
mitt föregående inlägg :D
*
kram Tini




6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Ja kära nån vad helgen har gått fort !!
Och du har målat du i helgen !!...så fint det blev !
I morrn börjar vardagen igen, men det blir en kort arbetsvecka ;))
Kramis bia

AnniK sa...

Johan siellä on ahkeroitu! Kaunis lopputulos. Valkoisella maalilla saa ihmeitä aikaan. Mukavaa viikonalkua!

Erikslundsliv sa...

Oj, vad du har jobbat på hela helgen! Så skönt det känns när det blir klart! Vitt, fräscht och fint blev det!
Ha en fin kväll!
Kram, Ann

Marie maräng sa...

Vad duktig du är... Det blev riktigt snyggt!

Ha de gott!
Kram Marie

Photo by Maria sa...

Hade behövt din energi.. Så fint du gör det..

Kram Mia

Unknown sa...

Oj så fint du gjort det i hallen, me like...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...