Sidor

söndag 17 april 2016

Ny makeup-påse ..

De senaste dagarna har
symaskinen gått het.
Jag har sytt en ny make-up påse
av tyget som blev över,
när jag klädde om
köksstolarna.
Hortensian fick oxå en ny krukpåse
i målat jutetyg ..
.. och så blev det en
vimpel med välkomnande text :)
 Veckoslutet gick igen alldeles
för fort, men jag är ändå nöjd
att fick färdigt syprojekten,
som jag länge planerat :)

 Nu önskar jag er alla en
riktigt fin början på den nya veckan!
*
kram Tini

En liten tag blidde det oxå ;)

4 kommentarer:

AnniK sa...

Kauniit, niin sinunnäköiset ompelukset! Mukavaa viikonalkua.

MINA TVÅ HEM sa...

Du har varit super hyper flitig!
Fina saker du sytt!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

House and Garden by Bia sa...

Alltså, du är bara föör duktig på att fixa till saker !!
Alltid så soligt att se vad du gjort för fina saker !!
Önskar dej en fin start på nya veckan som kommer ;))
Kramis

Erikslundsliv sa...

Så fina och roliga saker du pysslat med! Visst är det kul att sy och när man verkligen tar sig tid att sy en helg så njuter man.:-)
Ha en fin vecka!
Kram, Ann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...