Sidor

söndag 26 januari 2014

Nya kuddfodral

På lördagen tog jag en tur till Helsingfors
och besökte bl.a. HM.
De här kuddfodralen i blekrosa linnetyg
blev jag genast förtjust i.
 Det mönstrade kuddfodralet i organsik bomull
följde oxå med ..
.. och det roliga med det är att det
har ett annat mönster på frånsidan :)
Nya blommor i rosa blev det oxå ..
 .. och en randig kudde (som jag inte ännu är säker på om jag gillar) ..
 .. så nu blev det lite nytt och fräscht och
mera vårigt i vardagsrummet.
Till sommaren kan jag tänka mig lite blommigt oxå,
vi får se .. ;)
***
TACK för alla trevliga kommentarer :D
Ha en riktigt fin början på
den nya och sista veckan
i januari!
*
kram Tini
 



13 kommentarer:

Livingroom sa...

Vad fina de är. Dem har jag inte tidigare sett. Måste alltså åka till H&M.. ;) Ha en fin start på den nya veckan.

Anonym sa...

Åh så ljust och fint du har det. Passade riktigt bra med lite rosa detaljer, det blev extra fint.
Ha en skön kväll
kram
AC

AnniK sa...

Hempeän romanttista!
Mukavaa viikonalkua :)

House and Garden by Bia sa...

Så fint du har i vardagsrummet;)
Ha en fin start på veckan du med!
Kram bia

Så Vitt Jag Vet sa...

Rosa är bara så snyggt !!
Kraam
Sanne

toves sammensurium sa...

Pudderrosa er den nydeligste fargen - og så lin da!!!Kudderna dine ble så fine,herlig :)
Tove :)

Marie maräng sa...

Vilka fina kuddfodral! Jag blev extra sugen på den blekrosa :)

Ha en fin fin vecka!
Kram Marie

Marie maräng sa...

Vilka fina kuddfodral! Jag blev extra sugen på den blekrosa :)

Ha en fin fin vecka!
Kram Marie

Anna Stenberg sa...

Superfina! Hela rummet är kanonmysigt! Är nyfiken på vart du köpt fina skärmen till golvlampan!? Kram Anna

Rosa i huset i vitt sa...

Fin färg på kudden

kram Rosa

Nyanser av vitt sa...

Såååå fint. Tack för tipset. Har funderat på att ta bort allt orange i vardagsrummet och ersätta med rosa :O)
Kramis Agneta

House and Garden by Bia sa...

Trevlig helg till dej;))
Kram från bia

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut på dina bilder! Trivsamt, ljust och härligt:) Jag blir så sugen på rosa kuddfodral nu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...