Sidor

söndag 2 februari 2014

Lådor & bok

Ikea har nya snygga förvaringslådor
och de här i i mild grön färg med salmiaksmönster
föll mig i smaken.
 Nu hoppas jag på att få ordning på
dotterns dvd-skivor,
som finns i mängder på hyllan under tv:n.
 Från bokrean följde denna bok
med mig ..
.. en bok med ljuvliga bilder på stickade plagg
i naturnära färger och ekologiskt ullgarn.
Den här tröjan skulle jag gärna sticka,
men det finns oxå andra fina
modeller och mönster i boken.

Jag har en säck med ullgarn på vinden,
som härstammar från min systers får.
De skulle passa perfekt till plaggen i boken :)
***
Nu skiner solen och de är några
minusgrader, så det är ett fint uteväder :)
Jag önskar er alla
en riktigt skön söndag!
*
Tack för att ni tittar in :D
kram Tini 


5 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Snygga förvaringsaskar ! Ja den boken har helt underbara stickade plagg !
Solig söndag!
Kraam
Sanne

House and Garden by Bia sa...

Såg också i en tidning att Ikea hade fått in nya lådor....även ljus pastell färgade...skulle vilja ha rosa ;))....gillar verkligen ditt hörnskåp sen du målade om det ;))...snyggt med hönsnät på dörrarna...Kram bia

AnniK sa...

Ihania laatikoita ja tuo kirja on varmasti täynnä hurmaavia neuleohjeita! Mukavaa viikonalkua :)

Livingroom sa...

Snygga lådor, dem såg jag inte alls där senast.. Gillar tröjan i boken, ser härlig ut.. Kram!

Sofia sa...

Ja, de var ju jätte fina.... och passar perfekt hos dig!
Kramis och ha nu en fin vecka!
Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...