Sidor

torsdag 27 februari 2014

Lite nytt :)

Sanne hade besökt inredningsbutiken
Helmisisustus och köpt en så fin
väska, så dit måste jag ju oxå ta en sväng :)
De säljer många produkter till bra pris från finska
Finnmari som tillverkar ljus, men som oxå har andra
inredningsartiklar.
Det här rosa ljuset i glasburk kostade endast 3,60 e och
burken blir snygg förvaring,
när ljuset brunnit ut.
En glaslykta i samma stil kostade 3,50 e!
 En liten stjärnmatta följde oxå med.
Lite nytt piggar alltid upp :)
*
Tack för kommentarerna till
mitt föregående inlägg :D
Ha en riktigt fin helg
och en god början på mars!
kram Tini
 


8 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Verkligt fina gres du hittade där.. Tittade också på stjärn-mattan, den skulle nog ha kunnat komma hem med mej...
Kraam
Sanne

Så Vitt Jag Vet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AnniK sa...

Kivat ostokset!

House and Garden by Bia sa...

Fint alltihopa....jag gillar ju rosa så jag tycker ljuset i glasburken var jättefin...doftar säkert gott;))
Ha en fin kväll!
Kram bia

House and Garden by Bia sa...

Fint alltihopa....jag gillar ju rosa så jag tycker ljuset i glasburken var jättefin...doftar säkert gott;))
Ha en fin kväll!
Kram bia

choicesbyannie sa...

Visst är det hälrligt att pigga upp sig med något nytt ibland. Fint ljus du köpt.
Kram
Annie

Sofia sa...

Många fina fynd!!! =)
Ha en härlig helg nu...
Kramis Sofia

Camilla sa...

Nu är det dags att sprida glädje! Din underbara blogg har fått en Sunshine award av mej, läs mera om det på min blogg (http://ljuvligaste.blogspot.fi)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...