Sidor

fredag 17 oktober 2014

"Knapp"-askar

Jag var en sväng till Hemtex
här om dagen och fick syn
på de här snygga förvaringsaskarna.
 Jag är helt svag för askar som
sätts fast med en knapp ..
.. och de här askarna
är fina oxå på insidan :)
Askarna finns i många olika färger,
storlekar och mönster.
De kan ju användas som presentask oxå :))
Idag har vi en kall (-2 grader) och solig dag
här i södra Finland.
Så här ser det ut just nu,
när jag tittar ut från köksfönstret :)
Jag är ledig idag,
så nu är det bara att
njuta av dagen :D

Jag önskar er alla
en riktigt skön helg!
*
kram Tini

5 kommentarer:

AnniK sa...

Kauniit rasiat.Tuollasille on aina käyttöä. Täytyykin kipaista Hemtexiin ! Mukavaa syksyistä viikonloppua.

loftkroken sa...

Kjempe fiiiiin <3 Likte den treknappen

Ha en riktig kos helg Tini <3

Benteklem

House and Garden by Bia sa...

Härliga askar !!! och vad du verkar bo fint till....nära naturen, det gillar jag;)...önskar dej en fin helg!!
Kram kram
Bia

choicesbyannie sa...

Men vilka snygga askar. Sådana kan jag tänka mig att köpa. Är ju väldigt svag för knappar jag;)

Fin helg önskar jag dig
Kram
Annie

Så Vitt Jag Vet sa...

Finfina askar! Njut av denna långlediga helg !
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...