Sidor

fredag 3 oktober 2014

Miniatyr Buddha och fjädrar

En liten Buddha-staty hittade
jag på loppis igår.
Söt är den och
den hamnade i den fyrkantiga
adventsljusstaken ..
.. en idé som jag snappat upp
ur en blogg eller instagram.
Passar där som gjort tycker jag :)
Fjädrar är ju väldigt inne
just nu.
Jag kom på att jag har en
dammvippa av äkta fjädrar i städskåpet ..
.. så nu flyttade dammvippan
från städskåpet till den loppade vasen
i sovrummet.
Det kan man väl kalla
recycling ;))
***
Härligt med veckoslut!
På programmet står
trädgårdsarbete:
klippa buskar,
sätta undan terassmöblerna osv.
Jag önskar er alla
ett riktigt skönt veckoslut!
*
kram Tini
 

3 kommentarer:

AnniK sa...

Kaunis pieni patsas. Mukavaa viikonloppua!

House and Garden by Bia sa...

Buddan passar perfekt i staken ;))
En trevlig helg till dej med ;)
Kram bia

Så Vitt Jag Vet sa...

Så bra buddan passar! ha en bra söndag!
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...