Sidor

fredag 15 juli 2011

Liten inredningsrunda i Stockholm

Vi kom en sväng hem från holmen,
så nu fick jag äntligen in fotona som jag tog i 
Stockholm förra veckan :)
Dottern min ville gå och se på Wasaskeppet
och det gjorde vi, men vi hann också med
en liten inredningsrunda :))
De två första bilderna är från Årstiden ..
.. och det här här bilderna kommer från
Ambiance.
Vi besökte också Kungens Lilla Piga,
men jag glömde att fota där.

Hade också velat besöka Country Life,
men butiken fanns inte mera kvar :(

Nu är det lite regnigt,
så det blir loppis och
shopping i morgon :)


Tack för era hälsningar :-)
Önskar er ett riktigt skönt veckoslut!
kram Tini





2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Hej så du har varit i en av mina favoritaffärer- Årstiden...men du Ambiance, vart ligger den? Köpte du något? Kram Johanna

Anette sa...

Mysiga butiker ni varit i .
Tänk va mycke fint de finns :9
Ha en skön kväll
Kramen Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...