Sidor

lördag 9 juli 2011

Tvättställning

Vi kom hem från vår resa till
Stockholm på fredag och
åkte på samma gång ut till stugan.

Visar en bild av mitt
handtvättställe på stugan :)

Bilden är tagen med mobil-
telefonen, därav bildkvaliteten.
Bloggar med min gamla Asus-
minidator med nätkoppling
via mobilen :)
Sitter på verandan och
njuter av det ljuvliga sommarvädret.

Tack för era rara kommentarer
till mitt föregående inlägg :-)

Nu tar jag lite semester
också från bloggandet,
men tittar nog in hos er. 

Önskar er ALLA en fin och solig
fortsättning på sommaren!
kram Tini 
 

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Jättefint tvättställ, passar bra på landet....Kram Johanna

Lisa sa...

Tycker det blev alldeles utmärkt bild jag. Så fint så. Ha det så gott..

Kram Lisa

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej! Hoppas ni hade det bra på er Stockholmsresa!
Praktiskt att ha ett tvättställ ute. Skön sommarkväll till dej !
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...