Sidor

onsdag 23 november 2011

Favoritplagg

Jag tror att den här klänningen från Cream
kommer att bli mitt favoritplagg
på den här vinterns fester.
Sjalen har jag köpt hos Kappahl ..
.. och den här tunikan med de skojiga pälsbollarna
har jag köpt på en vänförsäljning hos
Fashion House.
Fashion House har förresten vänförsäljning igen
de här veckoslutet 26-27.11,
som ett tips till er som bor
i Helsingfors nejden :)
***
Roligt att nya besökare och
följare har hittat till min lilla blogg,
hjärtligt välkommen,
hoppas att ni trivs!
***
Tackar oxå för alla
trevliga hälsningar :D
Ha det riktigt bra,
så ses vi snart igen!
kram Tini

3 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vacker klänning! Cream har så mycket fint och till min glädje har en av butikerna här hemma börjat köpa in märket. =)
Så roligt med nya läsare och följare men det är ju inget konstigt, din blogg är underbar!

kram kram

Sofia sa...

Hejsan, den tunikan var jätte fin, särskilt med sjalen till.....
Ha det gott, kram Sofia

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen å så fin klänning och jag gillar verkligen koftan. SÅÅ fin!
Kramkram<3nettan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...